Eventy w centrach handlowych

Eventy okolicznościowe w centrach handlowych wymagają odpowiedniej oprawy!

Przyciągnij uwagę klientów dźwiękiem i światłem! Zdobądź ich przychylność, a odniesiesz sukces!

Na co dzień hipermarkety i galerie handlowe wyglądają podobnie. Witryny sklepów i butików same dbają o to, aby przyciągnąć do siebie klientów ze swojego targetu. Właściciele centrów handlowych powinni wiedzieć, jak zorganizować event promujący ich działalność. Jeśli nie będą w stanie przyciągnąć do galerii nowych klientów i utrzymać dotychczasowych, najemcy nie będą chcieli prowadzić w takich miejscach swoich sklepów.

Jak zorganizować interesujący event?

Każda okazja jest dobra dla zorganizowania wydarzenia dla klientów centrum handlowego - Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Dziecka - to tylko niektóre okazje, które całkowicie uzasadniają zorganizowanie eventu. Powinien on odpowiadać na potrzeby klientów i wpisywać się w obowiązujące trendy w zakresie takich wydarzeń. Warto jest zaprosić do udziału w evencie znaną gwiazdę, która samodzielnie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.

Eventy w centrach handlowych Eventy w centrach handlowych Eventy w centrach handlowych

Wrażenia dźwiękowe i wizualne zapadają w pamięć!

Pamiętajmy przy organizacji eventu, że najważniejsi są klienci, dla których jest on organizowany. To z myślą o nich należy zapewnić odpowiednie oświetlenie małej sceny w centrum handlowym oraz odpowiednie nagłośnienie. Przy większych imprezach przydatne będą też telebimy LED do użytku wewnętrznego, które pozwolą każdemu widzowi śledzić to, co dzieje się na scenie.

Firma PRO Stage Technology stworzy dla Państwa oświetlenie dekoracyjne LED akcentujące najważniejsze punkty eventu. Zaplanujemy rozmieszczenie małej sceny w wybranym przez Państwo miejscu oraz zorganizujemy optymalne nagłośnienie.

Sprawimy, że usłyszą i zobaczą Was wszyscy goście eventu!